Online Marketing

Yes, de bezoeker heeft je website gevonden! Misschien omdat hij al bekend is met je website of misschien heb je al geïnvesteerd in de zoekmachine optimalisatie (SEO) waardoor de bezoeker je website via de organische manier (zoeken in Google) heeft gevonden. Chapeau!

Maar hoe weet je nou of jouw bezoeker wel de gewenste weg binnen jouw website aflegt? En klikt je bezoeker überhaupt wel door naar de conversiegerichte plekken? Kort gezegd: doet de bezoeker wat jij graag wil dat hij doet?

Kiwi kan je helpen om bezoekers te stimuleren om tot actie over te gaan. een actie kan een bijvoorbeeld een aankoop zijn, of het invullen van een formulier, een demo-aanvraag, of een online contactformulier. Door te monitoren en te testen, onderzoeken we welke verbeteringen een bijdrage kunnen leveren aan de optimalisatie van de conversie.

Aan wat voor verbeteringen moet je dan denken? Soms heeft dit te maken met een technische aanpassing, maar kan ook betekenen dat een button, of verwijzing een andere (betere) positie op de pagina kan krijgen of beter zichtbaar wordt in een andere kleur.

Kiwi bekijkt graag wat voor jouw website de beste opties zijn en loopt graag de pootjes onder haar veren vandaan, speciaal voor jou!

Neem contact op